مشاور مدرس و مجری دوره آموزشی مهندسی فروش sales engineering

خرداد ۲, ۱۳۹۷ نوشتن دیدگاه 312 بازدید

جلسه مذاکره

_ کسی که می خواهد در دیگران نفوذ و بر آنها اثر گذاری داشته باشد، باید به منابع قدرت دسترسی داشته باشد. بدون داشتن قدرت نمی توان دیگران را همراه کرد. قدرت جز لاینفک مدیریت، رهبری و نفوذ و اثر گذاری است. کانال های مختلفی برای نفوذ بر دیگران وجود دارد که در این مقاله به بررسی آن پرداخته ، رهبری پایدار در مذاکرات فروش را تحلیل کرده و میزان اثربخشی مذاکره در فروش را تبیین می کنم. با مشتری رابطه ای و برخورد صمیمانه و دوستانه ای داشته باشید فروشنده های حرفه ای توانایی ایجاد رهبری پرورش یافته را ...

ادامه متن »


فهرست کتاب علم مشتری شناسی Customerology

آذر ۳, ۱۳۹۶ نوشتن دیدگاه 851 بازدید

CRM-book-2-300x160.jpg

این کتاب را می توانید در کانال تلگرام https://t.me/crmcc به صورت رایگان دریافت کنید. تعریف مشتری  15 دسته‌بندی مشتریان  18 انواع مشتری: 20 ۱۵ روش مشتری یابی  21 ارزش مشتری  28 نحوه ی ایجاد تجربیات مثبت در ذهن مشتریان  31 فنون علمی وفادارسازی مشتری  36 بهترین راه افزایش فروش و جذب مشتری چیست؟ 42 ۶ گام برای جذب مشتریان دائمی  49 معنی حقیقی crm چیست؟ 53 ابعاد crm  56 مدیریت ارتباط با 58 کلید موفقیت در CRM  59 مدیریت خدمات پس از فروش   67 شناخت رفتار مشتری  72 نحوه ی جذب مشتری به وسیله ی برندسازی  73 رضایتمندی مشتریان و مشتریان وفادار 75 مدیریت ارتباط با 78 روش های ...

ادامه متن »


مشاوره و تدریس در حوزه دارو سلامت و تجهیزات پزشکی

آبان ۲۵, ۱۳۹۶ نوشتن دیدگاه 349 بازدید

کارشناسان فروش و مهندسان فروش در حوزه سلامت و پزشکی

با کارشناسان و مهندسان فروش بسیار خوب یکی از شرکت های بزرگ در حوزه دارو سلامت و تجهیزات پزشکی بزرگ کشور تدریس، آموزش و مشاوره در زمینه ی بازاریابی، فروش و برندینگ در حوزه دارو، سلامت و تجهیزات پزشکی

ادامه متن »


راهکارهای تضمین شده در زمینه فروش موفقیت آمیز

آبان ۱۲, ۱۳۹۶ نوشتن دیدگاه 586 بازدید

Business-Finance-300x160.jpg

بررسی راهکارهای کلیدی فروشندگی از سوی مجله INC / فروشندگان موفق چه می کنند؟ بخش فروش یکی از ارکان مهم در زمینه بازاریابی است. به هر حال تمام فعالیت های یک شرکت یا موسسه در نهایت به نقطه فروش ختم می شود. توانایی اعضای این بخش در جذب مشتری و کسب درآمد برای شرکت ضمانت تداوم فعالیت آن برند را در پی دارد. در این مقاله «آماندا آبلا» در مجله INC به بررسی راهکارهای تضمین شده در زمینه فروش موفقیت آمیز در حوزه کسب وکار پرداخته است. به عنوان یک متخصص در حوزه فروش اخیرا تجربه ای که برای بسیاری از فعالان حوزه صنعت آشناست از سر گذرانده ام؛ شکست در یک معامله فروش بزرگ. فرآیند ...

ادامه متن »


دوره ی آموزش مهندسی فروش

آبان ۱۰, ۱۳۹۶ نوشتن دیدگاه 310 بازدید

-فروشندگی-و-بازاریابی-1-300x160.jpg

دوره ی آموزش مهندسی فروش با تدریس علی خویه برگزار شد.  

ادامه متن »


تکنیک های فروش

خرداد ۱۱, ۱۳۹۶ نوشتن دیدگاه 777 بازدید

sales-business-marketing-300x160.jpg

برنامه های ترویج فروش یا پروموشن های فروش، فعالیت هایی کوتاه مدت هستند که منجر به تحریک و تشویق مشتریان و افزایش تقاضا در یک بازه ی زمانی مشخص میشود و از یک طرف باعث ایجاد ارزش (افزایش سود، تسهیل فروش و …) برای صاحبان کسب و کار و از طرفی دیگر منجر به افزایش رضایت مشتریان و ارزش آفرینی برای آنان نیز می شود. برنامه های پیشبرد فروش به صورت های مختلف ممکن است انجام شود که در اینجا به مواردی از آنها اشاره می کنیم. تخفیف با مرز مشخص: در نظر گرفتن تخفیف برای محصولات بی شک یکی ...

ادامه متن »


مراحل مدیریت فروش

خرداد ۵, ۱۳۹۶ نوشتن دیدگاه 752 بازدید

Business-Finance-300x160.jpg

مراحل مدیریت فروش Sales management process مراحل اصلی مدیریت فروش که بر گرفته از مراحل فروشندگی شخصی است را می توان به شرح زیر نام برد: تعیین مشتریان واجد شرایط : که به مفهوم مشتری یابی است و مشتریان بالقوه و واجد شرایط را نشان می کند. برای فروش هر کالا مدیر فروش بایستی با تعداد زیادی مشتری بالقوه ارتباط برقرار کند. برای پیدا کردن مشتریان بالقوه می توان نام و نشانی آنها را از مشتریان فعلی گرفت. نوشتن مقالات و یا ارائه سخنرانی در محلهایی که جلب توجه می نماید و استفاده از شرکتهایی که مشتریان بالقوه در آنها ...

ادامه متن »


تکنیک های طلایی افزایش فروش

فروردین ۲۸, ۱۳۹۶ نوشتن دیدگاه 1,156 بازدید

GOLDEN-SALE-300x160.jpg

تکنیک های فروش برخی تکنیک های معروف حوزه بازاریابی عباتند از : طراحی افزایش فروش برای افزایش فروش سه راه پیش رو داریم: اول افزایش تعداد موارد فروش فردی، دوم افزایش حجم فروش به هر مشتری و سوم، افزایش تعداد دفعات فروش به هر مشتری. مدل فروش قدیمی۴ بخش داشت: اول ابراز صمیمیت- تحویل گرفتن مشتری دوم صلاحیت دادن به مشتری – شما چقدر پول دارید یا چقدر می خواهید هزینه کنید سوم سخنرانی برای مشتری معرفی کالا چهارم، نهایی سازی فروش – کالا را بخر، مشتری! تکنیک های نهایی سازی فروش (کی فروش به قطعیت می رسد؟) نهایی ...

ادامه متن »


قوانین مهم در افزایش فروش

فروردین ۱۸, ۱۳۹۶ نوشتن دیدگاه 1,280 بازدید

sales-business-marketing-300x160.jpg

چند قانون مهم برای افزایش فروش / توسعه ساختار کمیسیون فروش جذب تیم مناسب برای فروش می تواند دلیل تفاوت پیشرفت کسب وکارهایی باشد که رشد ثابت دارند و آنهایی که پله های پیشرفت را به سرعت طی می کنند. تیم های فروش دارای اثری مثبت و عمیق بر خطوط عملیاتی سازمان هستند و بهترین کارمند فروش از ارزش بالای خود در سازمان آگاه است. به همین دلیل است که شرکت هایی که نتیجه عملکرد خوب کارمندان شان را می بینند آن را مدیون ساختار کمیسیون فروش خود هستند و در پی جبران خدمات، مهارت و استعداد آنها هستند.

/ 0 نظر / 21 بازدید